تلویزیون

قیمت تلویزیون

تلویزیون

قیمت تلویزیون

  • ۰
  • ۰

تجهیزات جانبی تلویزیون
امروزه اکثری از امکانات جانبی برای تلویزیون موجود هست که مشتمل بر کنسولهای بازی‌های کامپیوتری و ویدئویی , ضبط‌کننده ویدیو کاست , باکس بالایی بقیمت تلویزیونرای تلویزیون کابلی , تلویزیون ماهواره‌ای DVB و دستگاه‌های DVB - T , گیرنده تلویزیون دیجیتال , پخش‌کننده‌های DVD , یا این که ضبط‌کننده ویدئوی دیجیتال ( دربرگیرنده ضبط‌کننده‌های ویدئویی فردی , PVRs ) هستند . بازار وسایل جانبی به رویش خویش همگام با توسعه و گسترش تکنولوژی تازه ادامه داده‌است .
اطلاع رسانی و تبلیغات

از زمان فعال سازی تلویزیونهای تجاری در آمریکا ایالات متحده در سال ۱۹۴۰ , این تلویزیونها بیشتر جهانگیر شدند و متدهای متداول و همگانی برای فروختن محصول ها از هر نوعی , مخصوصاً کالاهای مصرفی از روش تبلیغات تلویزیونی اشاعه یافت . قیمت‌های آگهی‌ها و تبلیغات ابتدا به وسیله واحد سنجش نیلسون انتخاب میشد .
تنظیم برنامه

انجام و تهیه و تنظیم برنامه‌های تلویزیونی که وقف عام عوام مردم پخش میشود می تواند به روش‌های مختلف اکثری بکار برده شود . پس از ایجاد , تراز بعدی بازاریابی و انتقال تولیدها به بازارهای جهانی است که شما برای جذب مخاطب این کار را انجام می‌دهید . این کار بطور مثال در دو مرحله رخداد میفتد :

( برنامه ضبط شده ( یا این که ( پخش زنده ( - برنامه ضبط شده به برنامه‌ای گفته می شود که یک تولیدکننده برنامه‌هایی از یک یا این که یک سری نصیب سریال یا این که گروه ایجاد می نماید و آن را از یک پایانه یا این که کانال که برای آن جنس هزینه پرداخت کرده یا این که مجوزی برای پخش آن دریافت شده است , پخش مینماید اما پخش زنده یا این که لایو استریم به برنامه‌ای گفته می شود که مجموعه‌ای از محتواهای چهره ای و ویدئویی اعم از برنامه زنده مذاکره محور و پخش بی واسطه فوتبال و سمینارها و همایش‌ها و سیستم سازمان کردن محیط و … که تصاویر دریافتی به طور بی‌درنگ یا این که آنلاین از دوربین را برای مخاطبین و بینندگان و شنوندگان از روش بستر وب یا این که ماهواره برای آن ها ارسال می نماید .
( بازپخش ( یا این که ( تکرار ( - واژه‌ای است که بطور گسترده‌ای برای تعریف استعمال دوباره از برنامه‌ها بکار میرود. این کار شامل بازپخش در کشور تهیه‌کننده یا در سطح بین‌المللی است که ممکن است توسط تولیدکننده انجام و مدیریت شود یا نشود.

جنبه‌های اجتماعی
خطرات احتمالی

پا به پای رشد فرهنگی و تأثیر فرهنگی تلویزیون در جامعه و خانواده، ندای مذهبی قانونگزاران، دانشمندان و والدین در مورد کیفیت و تأثیر وسایل ارتباط جمعی بالا گرفته‌است. برای مثال دولت سوئد محدودیتها و ممنوعیت‌های کلی برای آگهی برای بچه‌های پایین‌تر از سن دوازده سالگی در سال ۱۹۹۱ وضع کرده‌است. بر اساس نتایج تحقیقات انجام شده در در دهه‌های اخیر الگوهای فعالیت مغز بچه‌ها در موقع مشاهده خشونت نشان می‌دهد بچه‌ها با مشاهده خشونت تحریک می‌شوند و این خشونت مشاهده شده در منطقه‌ای از مغز خود (بخش عقبی قشر خاکستری) ذخیره می‌شود که باعث صدمه به حافظه دراز مدت می‌شود.

در سال ۲۰۰۲ برخی منابع اعلام کردند که نتایج بررسی‌های آن‌ها نشان داده تماشای مداوم تلویزیون تفاوتی با انواع دیگر اعتیاد ندارد، و گزارشهایی حاکی از این است که عوارض تماشای تلویزیون میان برخی خانواده‌ها تا حدی شدید بود که باعث شده خانواده‌ها از تماشای تلویزیون خودداری کنند.[۸]

یک مطالعه جغرافیایی در مناطق مختلف نیوزلند که ۱۰۰۰ نفر (از سنین پایین تا ۲۶ سالگی) در آن شرکت داشته‌اند نشان می‌دهد که " تماشای تلویزیون در زمان بچگی و بزرگسالی با میزان ضعف تحصیلی تا سن ۲۶ سال ارتباط دارد. به بیان دیگر، هرچقدر یک بچه بیشتر تلویزیون تماشا می‌کند، کمتر او مایل به تمام کردن مدرسه و رفتن به دانشگاه می‌باشد.

منبع: سایت زنیبل

 قسمت‎های 

قیمت تلویزیون ال جی 

تلویزیون ال جی

  • ۹۷/۱۰/۰۶
  • somaye somayeshokohi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی